CARREFOURSA, YENI DIJITAL CUZDAN UYGULAMASINI HAYATA GECIRDI
CARREFOURSA, YENI DIJITAL CUZDAN UYGULAMASINI HAYATA GECIRDI
KURULUSTAN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
SABANCI HOLDING VE CARREFOUR GRUP ISTIRAKI CARREFOURSA, ALTERNATIF ODEME COZUMLERI SUNARAK ALISVERIS DENEYIMINI IYILESTIRECEK YENI DIJITAL CUZDAN UYGULAMASINI HAYATA GECIRDI. MUSTERILERIMIZ PAYFOUR ILE PUAN KAMPANYALARINDAN VE KENDILERINE OZEL FIYAT, INDIRIM VE MARKA IS BIRLIGI FIRSATLARINDAN YARARLANABILECEK KREDI KARTI OLMAYAN YA DA LIMITINI KULLANMAK ISTEMEYEN MUSTERILER, HAZIR LIMIT, ALISVERIS KREDISI, ODEME ERTELEME VE TAKSIT SECENEKLERI ILE AVANTAJLI FIRSATLARA SAHIP OLACAK.
SABANCI HOLDING VE CARREFOUR GRUP ISTIRAKI CARREFOURSA, 74 ILDE 1250’DEN FAZLA MAGAZASI VE BAYILERI DAHIL OLMAK UZERE 15.000 KISIYE ULASAN KADROSU ILE MUSTERILERINE DOGRU URUNU, DOGRU URETICIDEN DOGRU FIYATA ULASTIRIRKEN DIJITAL DONUSUMUNU GUCLENDIRMEYE DEVAM EDIYOR. CRM ALANINDAKI YATIRIMLARINA YENISINI EKLEYEN CARREFOURSA, ALISVERIS DENEYIMINI KISISELLESTIRMEK VE IYILESTIRMEK AMACIYLA YENI DIJITAL CUZDAN UYGULAMASI PAYFOUR’U HIZMETE SUNDU.
DEGISEN IHTIYACLARI GOZ ONUNDE BULUNDURARAK MUSTERILERINE YENILIKCI COZUMLER SUNMAYI SURDURDUKLERINI SOYLEYEN CARREFOURSA CEO’SU KUTAY KARTALLIOGLU, “32 YILLIK DENEYIMIMIZDEN ALDIGIMIZ GUC VE ‘YENI NESIL MARKET’ VIZYONUMUZLA GELISTIRDIGIMIZ SURECLERLE, MUSTERILERIMIZE ‘DOGRU’ COZUM ORTAGI OLUYORUZ. YENI DIJITAL CUZDAN UYGULAMASI OLARAK HAYATA GECIRDIGIMIZ PAYFOUR MAGAZALARIMIZ, ONLINE MARKET UYGULAMAMIZ VE INTERNET SITEMIZ UZERINDEN YAPILACAK ALISVERISLERDE MUSTERILERIMIZE ALTERNATIF ODEME YONTEMLERI VE FINANSAL COZUMLER SUNUYOR. KREDI KARTI OLMAYAN, NAKIT YA DA KREDI KARTI LIMITINI KULLANMAK ISTEMEYEN MUSTERILERIMIZ, PAYFOUR ILE SUNDUGUMUZ VE FINANSMAN HIZMETLERININ DGFIN FINANSMAN A.S TARAFINDAN SAGLANDIGI ALISVERIS KREDISI SAYESINDE ALISVERISLERINI SIMDI AL SONRA ODE SECENEGI ILE TAMAMLAYABILIYOR. AYNI ZAMANDA PAYFOUR’DA KISIYE OZEL OLUSTURULACAK HAZIR LIMIT, CESITLI VADE SECENEKLERI ILE ODEME YAPILMASINA IMKÂN SAGLIYOR.” DEDI.
“PAYFOUR’A OZEL KAMPANYALAR VE FIRSATLAR, ALISVERISE KEYIF KATACAK”
HIZLI VE GUVENLI ALISVERIS HIZMETI SUNAN PAYFOUR UYGULAMASININ, ODEME KOLAYLIKLARI SAGLAMAKLA SINIRLI KALMADIGINI BELIRTEN KARTALLIOGLU, SOYLE DEVAM ETTI:
“PAYFOUR UYGULAMAMIZLA, KISISELLESTIRILMIS ODEME KOLAYLIKLARININ YANI SIRA ALISVERISLERI KEYIFLI HALE GETIRECEK UYGULAMAYA OZEL KAMPANYALAR, KISIYE OZEL FIRSATLAR, PUANLAR, HAZIR LIMIT, ALISVERIS KREDISI, ODEME ERTELEME, TAKSIT SECENEKLERI VE INDIRIM KAZANMA FIRSATLARI SUNUYORUZ. HARCAMALARIN KONTROL ALTINDA TUTULMASINI ISE UYGULAMA ICERISINDE YER ALAN, PAYFOUR ILE YAPILAN ALISVERISLERI GOSTEREN ILAVE BOLUMUYLE KOLAYLASTIRIYORUZ. AYRICA PAYFOUR KULLANICILARININ, FARKLI MARKALARDA GECERLI AVANTAJLARA DA ERISEBILMESINI SAGLIYORUZ. BOYLECE MUSTERILERIMIZE COK YONLU FIRSATLAR SUNUYORUZ. CARREFOURSA OLARAK, MUSTERI DENEYIMINI DAHA DA IYILESTIRMEK ICIN DOGRU ADIMLARI ATMAYA VE TEKNOLOJIYE OLAN YATIRIMLARIMIZA DEVAM EDECEGIZ.”