DEMIRDOKUM, DEMIRDOKUM, KOMBI ALIMINI GUNDELIK KARARLARLA ILISKILENDIREN YENI ILETISIM KAMPANYASINI BASLATTI
DEMIRDOKUM, DEMIRDOKUM, KOMBI ALIMINI GUNDELIK KARARLARLA ILISKILENDIREN YENI ILETISIM KAMPANYASINI BASLATTI
KURULUSTAN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
DEMIRDOKUM, YENI KAMPANYASI `DEMIRDOKUM DOGRU SECIM` ILE GUNDELIK SECIMLERI MARKASIYLA BULUSTURUYOR. METRO ISTASYONLARINDAN NAVIGASYON VE DIJITAL PLATFORMLARA KADAR PEK COK TEMAS NOKTASINDA YER ALACAK KAMPANYA, `YANLIS YOL, YANLIS FILM, YANLIS TARIF TELAFI EDILIR, YANLIS KOMBI SECIMI EDILMEZ` MESAJIYLA HAYATA GECIYOR.
IKLIMLENDIRME SEKTORUNE 70 YILDIR ONCULUK EDEN DEMIRDOKUM, KOMBI ALIMINI GUNDELIK KARARLARLA ILISKILENDIREN YENI ILETISIM KAMPANYASINI BASLATTI. `DOGRU SECIM` KAMPANYASI ILE DUYGUSAL YA DA FONKSIYONEL FAYDALARI AKTARMAK YERINE TUKETICIYI SECIM ANLARINDA KARSILAYAN DEMIRDOKUM, SEKTORDE BENZERSIZ BIR YAKLASIMA IMZA ATIYOR.
KAMPANYANIN YAKLASIMIYLA ILGILI OLARAK DEMIRDOKUM MARKA VE MUSTERI DENEYIMI DIREKTORU BILGE KIRAN, `KOMBI SEKTORUNDE SATIN ALMA KARARI GENELLIKLE IHTIYAC ANINDA VERILIYOR, BU NEDENLE DE TUKETICI ILE SINIRLI BIR ZAMANDA TEMAS EDEBILIYORUZ. TUKETICI, DIGER BIRCOK URUNDE OLDUGU GIBI KOMBIYI SUREKLI TAKIP ETMIYOR. BIZ DE BU DAVRANIS MODELINE YARATICI BIR COZUM GETIREREK, TUKETICILERIN GUNUN HER ANINDA URUN YERINE ALDIKLARI SECIMLERE ODAKLANDIK` DEDI.
TURKIYE`DE YILLIK 1,1 MILYON ADETLIK KOMBI PAZARINDA DEMIRDOKUM`UN YUZDE 93`LUK BILINIRLIK ORANINA SAHIP OLDUGUNA DIKKAT CEKEN BILGE KIRAN, HER YIL 800 BIN POTANSIYEL MUSTERININ MARKA TERCIHLERI ARASINDA YER ALDIGINI, KOKLU BIR KURUMUN BOYLESINE ONEMLI BIR SECIM ANINDA MUSTERISININ YANINDA OLMASI GEREKTIGINI VURGULADI.
KOMBININ TELAFISI OLMAYAN COK ONEMLI BIR SECIM OLDUGUNU, UZUN YILLAR KULLANILDIGINI, YANLIS BIR TERCIHIN COK ZOR VE MALIYETLI SONUCLAR DOGURACAGINA DIKKAT CEKEN KIRAN, `URUNLERIMIZ YASAM ALANLARINDA 10-15 YIL ISI KONFORU SAGLIYOR. BU GERCEKTEN YOLA CIKARAK GUNLUK SECIM YAPILAN TUM ANLARI SAHIPLENMEK ISTEDIK. HER GUN YAPTIGIMIZ SECIMLERIN FARKINDALIGINI YARATARAK, KOMBI SECIMININ NE KADAR KRITIK OLDUGUNU GOSTERECEGIZ` ACIKLAMASINI YAPTI.
KIRAN, KAMPANYA DETAYLARIYLA ILGILI OLARAK SUNLARI KAYDETTI: `GUN ICINDE BINLERCE KARAR VERIYORUZ. NE GIYECEGIMIZI, ISE HANGI YOLDAN GIDECEGIMIZI, HANGI YEMEGI YIYECEGIMIZI, AKSAM EVE GELDIGIMIZDE HANGI DIZI VEYA FILMI IZLEYECEGIMIZI SECIYORUZ. BU KAMPANYADA TUKETICILERIMIZE GERCEK ZAMANLI YAPTIKLARI SECIMLERLE ILGILI BIR FARKINDALIK YARATARAK, BU FARKINDALIK UZERINDEN KOMBI KARARININ ONEMINE DIKKAT CEKECEGIZ. BUGUN YANLIS SECTIGINIZ GUNLUK SECIMLERIN BIR TELAFISI VAR. ORNEGIN ISE GIDERKEN TRAFIK YOGUN OLAN YOLU ERTESI GUN KULLANMAYABILIRSINIZ. ANCAK YANLIS BIR KOMBI SECIMI, YILLARCA UNUTULMAZ. YENI KAMPANYAMIZDA TUKETICILERIMIZE HER SECIM ANINDA `DOGRU SECIM` MESAJINI VERECEGIZ.`
KAMPANYA, ISTANBUL, ANKARA VE IZMIR`DE 15 SEHIR ICI BUYUK FORMATLI ALINLIKTA, MARMARAY, METRO VE VAPURLAR DAHIL 9.500 FARKLI EKRANDA VE 600 METRO BOARD`DA GORUNUR OLACAK. DISNEY+, HBO MAX, DIJITAL TV KANALLARI, MOOVIT, YANDEX NAVIGASYON, BEINSPORTS, BEINCONNECT VE MACKOLIK GIBI YUKSEK KULLANICI TRAFIGINE SAHIP DIJITAL PLATFORMLARDA DA VIDEO VE BANNER FORMATLARINDA YER ALACAK KAMPANYA, TUKETICILERIN KARAR VERDIGI ANLARDA DEMIRDOKUM`U HATIRLATACAK