EFSANE 11.11`DE HEPSIBURADA`DAN SANIYEDE 22 URUN SATILDI
EFSANE 11.11`DE HEPSIBURADA`DAN SANIYEDE 22 URUN SATILDI
KURULUSTAN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
EFSANE KASIM`I TURKIYE`YE KAZANDIRAN HEPSIBURADA, BU YIL DA 11.11 KAMPANYASINDA BUYUK ILGI GORDU. 11 KASIM GUNU PLATFORMUN ZIYARET SAYISI GECEN YILA GORE YUZDE 10 ARTARKEN, SANIYEDE 22 URUN SATILDI. EN YOGUN ALISVERIS 21.00-23.00 SAATLERI ARASINDA GERCEKLESTI. MODA, TEKNOLOJI, EV-YASAM, KISISEL BAKIM VE SUPERMARKET KATEGORILERI KAMPANYA DONEMININ EN COK TERCIH EDILENLERI OLDU.
HEPSIBURADA GUNLUK TRAFIK VE ZIYARETCI REKORU KIRDI
HEPSIBURADA`NIN EFSANE 11.11 INDIRIMLERI, REKOR SEVIYEDE TRAFIK VE ZIYARETCI SAYISIYLA BUYUK BIR ILGI GORDU. HEPSIBURADA`YI ZIYARET SAYISI GECEN SENEYE KIYASLA %10, SIPARIS SAYISI YAKLASIK %20 ARTTI. EFSANE 11.11`DE 100 BIN YENI KULLANICI HEPSIBURADA MOBIL UYGULAMASINI INDIRDI.
EFSANE 11.11`IN ONE CIKAN ALISVERIS TERCIHLERI
KAMPANYA DONEMINDE COCUK KITAPLARI, SIVI CAMASIR DETERJANLARI, SPORCU BESINLERI, TEMIZLIK URUNLERI VE KISISEL BAKIM URUNLERI YOGUN ILGI GORDU. EN COK GORUNTULENEN URUN CEP TELEFONU OLDU. GECEN YILA KIYASLA EN HIZLI BUYUME GOSTEREN KATEGORILER ARASINDA CEP TELEFONU, TABLET, BILGISAYAR, DUDUKLU TENCERE VE HAVA TEMIZLEME CIHAZI BULUNUYOR.
TEKNOLOJI VE GUNLUK YASAM URUNLERI ILGI ODAGINDA
BU YILIN ELEKTRONIK VE MOBIL KATEGORILERINDE CEP TELEFONU, ROBOT SUPURGE, KABLOSUZ SUPURGE EN COK TERCIH EDILEN URUNLER OLURKEN MUSTERILER ALTIN ALIMI ICIN DE E-TICARETI SECTI.
GIYIM KATEGORISINDE CORAP VE ESOFMAN TAKIMI, SPOR KATEGORISINDE ELEKTRIKLI SCOOTER, KOSU BANDI VE TERMOS ONE CIKTI. EV-YASAM KATEGORISINDE UYKU SETI VE YASTIK, KOZMETIKTE ISE CILT BAKIM SETI, DUDAK URUNU VE FONDOTEN TERCIH EDILDI. EN COK ARANAN MARKALAR ARASINDA ROBOROCK, DYSON, FISSLER, STANLEY, JACK WOLFSKIN, PHILIPS VE LEGO YER ALDI.
TURKIYE`NIN ALISVERIS RITMINI EFSANE 11.11 BELIRLEDI
EFSANE 11.11`DE KULLANICILARIN YUZDE 88`I ALISVERISINI HEPSIBURADA MOBIL UYGULAMASI UZERINDEN GERCEKLESTIRDI. KADIN KULLANICILAR GIYIM, TEMEL TUKETIM VE KOZMETIK KATEGORILERINE YONELIRKEN; ERKEK KULLANICILAR KUCUK EV ALETLERI, TEMEL TUKETIM VE SAGLIK & GUZELLIK KATEGORILERINDE YOGUNLASTI.
SEHIR BAZINDA INCELENDIGINDE, UC BUYUK ILIN DISINDA EN FAZLA ALISVERIS BURSA, KOCAELI VE ANTALYA`DA YAPILDI.
HEPSIBURADA EFSANE KASIM ONCESINDE IS ORTAKLARINA SATISLARINI ARTIRACAK PEK COK COZUM SUNDU. PAZARLAMADAN TICARI DESTEGE, LOJISTIKTEN KARGOYA KADAR PEK COK DESTEK IS ORTAKLARINA SUNULDU. BU KAPSAMDA EN COK SATIS GERCEKLESTIRILEN ILLER YINE UC BUYUK ILIN DISINDA KOCAELI, KAYSERI VE BURSA OLDU. AKDENIZ VE EGE BOLGESI 11.11`DE EN COK CEP TELEFONU KATEGORISINDEN ALISVERIS YAPARKEN, DOGU ANADOLU, GUNEYDOGU ANADOLU, IC ANADOLU, KARADENIZ VE MARMARA BOLGELERI KUCUK EV ALETLERINE YOGUN ILGI GOSTERDI.
HEPSIBURADA PREMIUM 11.11`DE FARK YARATTI
HEPSIBURADA PREMIUM`UN KAMPANYADAKI ETKISI BU YIL DA BELIRGIN SEKILDE HISSEDILDI. SIPARISLERIN YUZDE 70`I PREMIUM UYELER TARAFINDAN GERCEKLESTIRILDI. PREMIUM KULLANICILAR, 11 KASIM GUNU DIGER KULLANICILARA GORE 1,2 KAT DAHA FAZLA ALISVERIS YAPTI.
KIA PICANTO`YA YOGUN ILGI
HEPSIBURADA, EFSANE 11.11 KAPSAMINDA BU YIL DA GELENEKSEL KATEGORILERIN OTESINE GECEREK KIA PICANTO`YU OZEL BIR FIYATLA SATISA SUNDU. 11 KASIM GUNU SAAT 10.00`DA SATISA CIKAN KIA PICANTO, KAMPANYANIN BASLANGICINDAN ITIBAREN YOGUN TALEP GORDU. ARACLARIN SATISI AYNI GUN ICINDE TAMAMLANDI. EN YUKSEK TALEP UC BUYUK IL VE CEVRESINDEN GELDI.
EFSANE KASIM FIRSATLARI DEVAM EDIYOR
HEPSIBURADA, 11.11`DE KIRDIGI REKORUN ARDINDAN KASIM AYI KAMPANYALARINA HIZ KESMEDEN DEVAM EDIYOR. E-TICARET HAFTASI`NA OZEL DUZENLENECEK KAMPANYAYLA MODA, TEKNOLOJI, EV-YASAM, SUPERMARKET VE KISISEL BAKIM KATEGORILERINDE AVANTAJLI ALISVERIS FIRSATLARI MUSTERILERLE BULUSTURULACAK. AYIN SON HAFTASINDA BASLAYACAK EFSANE CUMA DONEMINDE ISE KULLANICILARI, GENIS URUN YELPAZESINDE AVANTAJLI TEKLIFLER BEKLIYOR.