HUAWEI, MATEPAD 12X KAMPANYASIYLA `YARATICILIGIN SINIRLARINI ASTI`
HUAWEI, MATEPAD 12X KAMPANYASIYLA `YARATICILIGIN SINIRLARINI ASTI`
KURULUSTAN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
HUAWEI, TAMAMEN YEREL BIR STRATEJIYLE YURUTTUGU YENI MATEPAD 12X KAMPANYASIYLA, REKABETTE FARK YARATAN M-PENCIL PRO’NUN `SIHIRLI` OZELLIKLERINI MERKEZE ALARAK TEKNOLOJI VE YARATICILIGI BIRLESTIRDI. UNIVERSITE OGRENCILERI VE GENC PROFESYONELLERI HEDEFLEYEN KAMPANYA, `YARATICILIGIN SINIRLARINI AS` SLOGANIYLA DIJITAL MECRALARDA 80 MILYONDAN FAZLA ERISIM ELDE EDERKEN, MATEPAD 12X SATISLARINDA ONCEKI JENERASYONA KIYASLA %200`LUK BIR ARTIS SAGLADI.
HUAWEI, YENI TABLETI MATEPAD 12X ICIN HAYATA GECIRDIGI ILETISIM KAMPANYASIYLA, STANDARTLASAN TABLET KALEMI PAZARINA YENILIKCI BIR SOLUK GETIRDI. KAMPANYANIN ODAK NOKTASI, MATEPAD 12X ILE HEDIYE EDILEN VE RAKIPLERINDE BULUNMAYAN OZELLIKLERE SAHIP YENI NESIL M-PENCIL PRO OLDU. TEMEL STRATEJI, KALEMIN UYGULAMA ATAMASI YAPILABILEN `HIZLI TUS` GIBI BENZERSIZ YETENEKLERINI `SIHIR` KONSEPTIYLE ANLATARAK DOGRUDAN TABLET SATISLARINI ARTIRMAK OLARAK BELIRLENDI.
BIR AY SUREN VE TAMAMEN YEREL BIR EKIPLE YURUTULEN KAMPANYA, 18-25 YAS ARASI UNIVERSITE OGRENCILERI, YENI MEZUNLAR VE KARIYERININ BASINDAKI PROFESYONELLERIN HAYAL GUCUNE DOKUNMAYI HEDEFLEDI. BU DOGRULTUDA, M-PENCIL PRO’NUN ISLEVSELLIGI, YARATICI VE ILHAM VEREN SENARYOLARLA HEDEF KITLENIN GUNDEMINE TASINDI.
TEKNOLOJI, SIHIR VE YARATICILIK BIR ARADA
KAMPANYA KAPSAMINDA 40`TAN FAZLA INFLUENCER ICERIGI ILE IS BIRLIGI YAPILARAK YARATICILIGI ON PLANA CIKARAN ICERIKLER URETILDI. BU ICERIKLERDE M-PENCIL PRO`NUN HIZLI TUS OZELLIGI, GUNDELIK HAYATA SIHIRLI DOKUNUSLAR KATAN KONSEPTLERLE SUNULDU.
• SIHIR VE ILLUZYON: KART OYUNLARIYLA TANINAN SIHIRBAZ BIGMAGIC, M-PENCIL PRO`NUN HIZLI TUS OZELLIGINI SOKAKTA GERCEKLESTIRDIGI BIR KART NUMARASINA ENTEGRE EDEREK TEKNOLOJI VE ILLUZYONU BIR ARAYA GETIRDI.
• POPULER KULTUR REFERANSLARI: HARRY POTTER EVRENINE GONDERME YAPILAN BIR ICERIKTE, `LUMOS` BUYUSUYLE M-PENCIL PRO`NUN HIZLI TUSUNA BASILARAK EKRANI AYDINLATAN BIR UYGULAMA ACILDI VE URUNUN SIHIRLI YETENEKLERI VURGULANDI.
• DUYGUSAL BAG: HAYVANSEVER KITLEYE YONELIK HAZIRLANAN BIR VIDEODA, KULLANICININ KEDISI YANINA GELDIGI AN HIZLI TUSA BASARAK ONUN EN SEVDIGI VIDEOYU ACMASI GIBI SICAK VE SAMIMI ANLAR YARATILDI.
BU YARATICI YAKLASIMLAR, TEKNOLOJI MEDYASININ DA DIKKATINI CEKTI. GENELLIKLE TEKNIK INCELEMELERIYLE BILINEN YAYINLAR, URUNUN EGLENCELI DOGASINDAN ILHAM ALARAK KENDI FORMATLARININ DISINA CIKARAK YARATICI VIDEOLAR URETTI.
OLCULEBILIR SONUCLAR VE YUKSEK ETKILESIM
TAMAMEN YEREL FIKIR VE ISIMLERLE YURUTULEN KAMPANYA HEM MARKA BILINIRLIGI HEM DE SATIS HEDEFLERINE ULASMADA ONEMLI BASARILAR ELDE ETTI:
• SOSYAL MEDYA ETKILESIMI: HUAWEI MOBILE TURKIYE HESAPLARINDAN YAPILAN PAYLASIMLAR 15 MILYONUN UZERINDE BIR ERISIM RAKAMINA ULASTI VE KULLANICILAR TARAFINDAN `IZLEDIGIM EN IYI REKLAM`, `COK YARATICI` GIBI OLUMLU YORUMLAR ALDI.
• SATIS BASARISI: KAMPANYA, MATEPAD 12X`IN TURKIYE PAZARINDAKI SATISLARINA DOGRUDAN ETKI EDEREK ONCEKI JENERASYONLA %200 ORANINDA ARTIS SAGLADI.
HUAWEI MOBILE TURKIYE EKIBININ SIHIR VE TEKNOLOJIYI BIRLESTIREN BU KAMPANYASI, GENC KULLANICILARIN KALBINE DOKUNURKEN, MARKANIN URETKENLIK VE YARATICILIK VIZYONUNU SOMUT IS SONUCLARINA DONUSTURMEYI BASARDI.