MEETUP ISTANBUL 2025 `NOW OR NEVER` TEMASIYLA PAZARLAMA VE IS DUNYASI BIR ARAYA GETIRDI

MEETUP ISTANBUL 2025 `NOW OR NEVER` TEMASIYLA PAZARLAMA VE IS DUNYASI BIR ARAYA GETIRDI

KURULUSTAN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

PAZARLAMA, ILETISIM VE TEKNOLOJI DUNYASININ EN GUCLU BULUSMALARINDAN BIRI OLAN MEETUP ISTANBUL, BU YIL `NOW OR NEVER` TEMASIYLA KAPILARINI ACTI. UNIQ ISTANBUL`DA GERCEKLESEN ETKINLIKTE PAZARLAMA VE IS DUNYASI BIR ARAYA GELDI.

14 EKIM 2025`TE UNIQ ISTANBUL`DA GERCEKLESEN MEETUP ISTANBUL 2025, `NOW OR NEVER` TEMASIYLA PAZARLAMA, ILETISIM VE TEKNOLOJI DUNYASININ ONDE GELEN ISIMLERINI BIR ARAYA GETIRDI. MEETUP ISTANBUL 2025 SAHNESINDE BU YIL; GOOGLE TURKIYE CMO`SU SERKAN GIRGIN, HAVAS TURKIYE CGO`SU VE IAB YONETIM KURULU BASKANI DR. CUNEYT DEVRIM, TAB GIDA CMO`SU CANER ALPASLAN, A MILLI VOLEYBOLCU, GALATASARAY DAIKIN TAKIM KAPTANI ILKIN AYDIN, DIJITAL ICERIK URETICILERI OGUL TURKKAN VE BERK KEKLIK GIBI ISIMLER YER ALDI.

PAZARLAMA VE IS DUNYASININ YOGUN ILGI GOSTERDIGI ETKINLIKTE; YAPAY ZEKÂ, VERI ODAKLI INOVASYON, SURDURULEBILIRLIK, CONNECTED TV, PODCAST, SNACKABLE CONTENT VE PERAKENDE MEDYA GIBI GELECEGI SEKILLENDIREN BIRCOK KONU ELE ALINDI.

MEETUP ISTANBUL 2025 SAHNESINDE GERCEKLESTIRDIGI KONUSMADA YAPAY ZEKÂ TEKNOLOJISININ HIZLA ILERLEDIGINI BELIRTEN GOOGLE TURKIYE CMO`SU SERKAN GIRGIN, `DUNYA GIDEREK HIZLANIYOR VE BIZ DE BU HIZIN TAM KALBINDEYIZ. YARATICILIGIN HER ZAMANKINDEN DAHA DEGERLI OLDUGU BIR DONEMDE, URETIMI VE DENEYIMI YENIDEN TASARLAMA GUCUNE SAHIBIZ. SON DONEMDE ONE CIKAN NANO BANANA TRENDI DE TAM OLARAK BUNU GOSTERIYOR, YARATICILIGIMIZI ORTAYA KOYARAK SINIRLARI YENIDEN CIZEBILIYORUZ. DIGER YANDAN GEMINI, 400 MILYON KULLANICIYI ASARAK TEKNOLOJININ YONUNU BELIRLEMEYE DEVAM EDIYOR. GOOGLE SEARCH ISE YENI FORMATLARIYLA BILGIYE ERISIM BICIMIMIZI DONUSTURUYOR; ARTIK SADECE ARAMA YAPMAKLA KALMIYOR, BIR URUNU GORDUGUMUZDE ONU UZERIMIZDE DENEYIMLEYEBILMEMIZI SAGLIYOR. TEKNOLOJILER BUYUK BIR HIZLA GELIYOR. BIZIM ICIN ONEMLI OLAN, BU YENILIKLERLE NELER YAPABILDIGIMIZ VE MARKALARIMIZDA NASIL FARKLAR YARATABILDIGIMIZ. CUNKU BILIYORUZ KI GELECEK, YALNIZCA HIZLA DEGIL, BU HIZI ANLAMLI HALE GETIRENLERLE SEKILLENECEK.` IFADELERINI KULLANDI.

`BIZIM ICIN ARTIK SADECE GORUNUR OLMAK DEGIL, DOGRU YERDE ANLAMLI OLMAK ONEMLI`

DIJITAL DUNYADA DOGRU KISIYE DOGRU ZAMANDA DOKUNMANIN ONEMINE DEGINEN TAB GIDA CMO`SU CANER ALPASLAN, `DIJITAL YATIRIMLARIMIZLA BIRLIKTE VERIYI ISIMIZIN MERKEZINE ALIYORUZ. ARTIK TUKETICI DAVRANISLARINI ANLIK OLARAK TAKIP EDEBILIYOR, LOKASYONA, ZAMANA VE KISIYE GORE OZELLESTIRILMIS DENEYIMLER SUNABILIYORUZ. HER RESTORANIN, HER BOLGENIN DINAMIGI FARKLI; BIZ DE BU FARKLILIKLARI VERIYLE ANLAMLANDIRARAK MENULERIMIZI, KAMPANYALARIMIZI VE ILETISIMIMIZI KISISELLESTIRIYORUZ. BOYLECE TUKETICIMIZLE DAHA ANLAMLI VE HEDEFLI BIR BAG KURUYORUZ. BIZIM ICIN ARTIK SADECE GORUNUR OLMAK DEGIL, DOGRU YERDE ANLAMLI OLMAK ONEMLI. SOSYAL MEDYA VE INFLUENCER IS BIRLIKLERIMIZ, MARKAMIZI GERCEK DENEYIMLER UZERINDEN KONUSTURUYOR. LANSMANLARIMIZDA YA DA TANITIMLARIMIZDA INSANLARIN DENEYIMLEDIGI, KONUSTUGU VE ETKILESIME GECTIGI BIR YAPI KURMAYA ODAKLANIYORUZ. TUM BU DONUSUMDE, DIJITAL DUNYANIN GURULTUSU ICINDE FARK YARATMANIN YOLUNUN DOGRU KISIYE, DOGRU ZAMANDA, DOGRU KANALDAN ULASABILMEKTEN GECTIGINE INANIYORUZ. GELECEGI SEKILLENDIRECEK OLAN DA TAM OLARAK BU. VERIYI ANLAMLANDIRAN, KISISELLESTIREN VE HIZLA DEGISEN TUKETICI ALISKANLIKLARINA BIRLIKTE UYUM SAGLAYABILEN BIR MARKA OLMAK.` DEDI.

MARKA IS BIRLIKLERINDE SAMIMIYETIN VE ICTENLIGIN ONEMINE DIKKAT CEKEN DIJITAL ICERIK URETICISI BERK KEKLIK, `BRIEFLER BAZEN FAZLA SINIRLANDIRILDIGINDA YARATICILIGIMIZIN ONUNE GECEBILIYOR, BU DA ZAMAN ZAMAN MOTIVASYON KAYBINA NEDEN OLABILIYOR. ANCAK TAMAMEN OZGUR BIRAKILMAK DA YONSUZLUGE YOL ACABILIYOR. EN VERIMLI ISLER, SAMIMI BAG KURABILDIGIMIZ VE BIZI BIRLIKTE GORMEYE ALISKIN OLDUKLARI MARKALARLA CALISTIGIMIZDA ORTAYA CIKIYOR. BU TUR MARKALARLA ARAMIZDA DOGAL BIR UYUM OLUSUYOR, BU DA HEM BIZIM HEM DE MARKANIN MEMNUNIYETINI ARTIRIYOR. OZELLIKLE KOKLU GECMISE SAHIP MARKALARIN YENI URUNLERINI TANITMAK BENIM ICIN AYRI BIR MOTIVASYON KAYNAGI. MARKAYLA INSANLAR ARASINDAKI BAGI GUCLENDIREN PROJELERDE YER ALMAK BENI HER ZAMAN HEYECANLANDIRIYOR.` DEDI.

BIR MARKAYLA ETKILI BIR ILETISIM KURMANIN TEMELINDE ICSELLESTIRILMIS BIR BAG BULUNDUGUNA DIKKAT CEKEN DIJITAL ICERIK URETICISI OGUL TURKKAN, `BIR MARKANIN BANA ANLATTIGI HIKÂYEYI KENDI DENEYIMLERIMLE HARMANLADIGIMDA COK DAHA ETKILI SONUCLAR ELDE EDIYORUM. GERCEKTEN TUKETTIGIM VEYA INANDIGIM URUNLERI ANLATMAYI TERCIH EDIYORUM; CUNKU BU DURUMDA ILETISIM DOGAL AKIYOR. INSAN, SEVDIGI VE BAG KURDUGU MARKAYLA UZUN VADELI IS BIRLIKLERI GERCEKLESTIRDIGINDE ORTAYA DAHA SAMIMI VE GUCLU ISLER CIKIYOR. GUNLUK HAYATIMIN TAMAMEN DISINDA KALAN BIR MARKAYLA ISE O BAGI KURMAKTA ZORLANIRIM.` IFADELERINI KULLANDI.

`ULKEMIZI TEMSIL ETMEK VE BAYRAGIMIZI DALGALANDIRMAK HEPIMIZ ICIN BUYUK BIR GURUR KAYNAGI`

ULKEMIZI ULUSLARARASI ARENADA BASARIYLA TEMSIL EDEN MILLI BASKETBOLCU FURKAN KORKMAZ DA MEETUP ISTANBUL SAHNESINDEYDI. EURO 2026 SAMPIYONASINDAKI BU BASARIYI A MILLI TAKIM FORMASIYLA ELDE ETMEYI UZUN ZAMANDIR BEKLEDIGINI SOYLEYEN KORKMAZ, `ALT YAS KATEGORILERINDEN BU YANA BIRLIKTE OYNAYAN BIR EKIP OLARAK ULKEMIZI TEMSIL ETMEK VE BAYRAGIMIZI DALGALANDIRMAK HEPIMIZ ICIN BUYUK BIR GURUR KAYNAGI OLDU. YARI FINALE YUKSELDIKTEN SONRA SOSYAL MEDYANIN GUCUYLE TUM ULKEMIZIN DESTEGINI HISSETTIK.` DEDI. FURKAN KORKMAZ NBA DENEYIMINE ILISKIN OLARAK ISE `ABD`DE ISE FARKLILIKLARIN SAHA DISINDA BASLADIGINI GORUYORUZ; MARKALARLA YAPILAN IS BIRLIKLERI VE DUZENLENEN ETKINLIKLER OLDUKCA PROFESYONEL SEKILDE YURUTULUYOR. AYRICA OYUNCULARIN TAKIMLARIN ONUNE GECTIGI BIR YAPI MEVCUT.` IFADELERINI KULLANDI.

EUROVOLLEY ICIN SIMDIDEN OLDUKCA HEYECANLI OLDUGUNU DILE GETIREN MILLI VOLEYBOLCU ILKIN AYDIN, `EUROVOLLEY ICIN OLDUKCA HEYECANLIYIM; KENDI SEYIRCIMIZIN ONUNDE OYNAMAK BIZE HER ZAMAN EKSTRA BIR MOTIVASYON SAGLIYOR. OTE YANDAN, UZUN SUREDIR AYNI HEDEFE ODAKLANMIS BIR EKIPLE BIRLIKTE HAREKET EDIYORUZ. AMA BU SADECE BIZE OZGU BIR DURUM DEGIL, IS BAYRAGIMIZI DALGALANDIRMAK OLDUGU ZAMAN SPORCULAR ICIN BRANS FARK ETMIYOR.` DEDI. SPONSORLUKLARIN KENDILERI ICIN BUYUK BIR DESTEK UNSURU OLDUGUNUN ALTINI CIZEN AYDIN, `BIR MARKANIN SADECE IYI GUNDE DEGIL, ZOR ZAMANLARDA DA YANIMIZDA OLMASI COK KIYMETLI. BIR MARKA BENIM YOLCULUGUMA NE KADAR ESLIK EDIYORSA, BEN DE SAHADA O KADAR GUCLU HISSEDIYORUM.` IFADELERINI KULLANDI.

ETKINLIK KAPSAMINDA AYRICA `YUKSELEN TRENDLER WORKSHOP` SERISI VE IAB IS BIRLIGIYLE DUZENLENEN CAMPUS CONNECT PROGRAMI DA GERCEKLESTIRILDI. BU OZEL BOLUMDE SECILEN 300 UNIVERSITE OGRENCISI, SEKTORUN LIDERLERIYLE BIR ARAYA GELEREK ILHAM VERICI BIR DENEYIM YASADI.

Alternatif Bank Mobil’i
Hemen İndirin

Cep telefonu numaranızı yazın, Alternatif Bank Mobil uygulaması bir SMS ile cebinize gelsin.