PORSCHE, %100 ELEKTRIKLI ILK MACAN GTS MODELINI TANITTI

PORSCHE, %100 ELEKTRIKLI ILK MACAN GTS MODELINI TANITTI

KURULUSTAN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

PORSCHE, ELEKTRIKLI SUV URUN GAMINI MACAN GTS ILE GENISLETIYOR. BU YENI MODEL, 420 KW’A (571 PS) VARAN GUCU, ELEKTRONIK ARKA DIFERANSIYEL KILIDI VE ALCALTILMIS HAVALI SPOR SUSPANSIYONU ILE SURUS DINAMIKLERINDE STANDARTLARI YENIDEN BELIRLIYOR. GTS GELENEGINE SADIK KALAN MACAN, HEM IC HEM DE DIS TASARIMDA KENDINE OZGU CIZGILERI VE SIYAH RENKLI DETAYLARIYLA ONE CIKIYOR.



1963’TEKI EFSANEVI 904 CARRERA GTS’TEN BU YANA MOTOR SPORLARI TUTKUNLARI ICIN OZEL BIR ANLAM TASIYAN UC HARF: GTS. SIMDI, BU IKONIK MIRAS ILK KEZ %100 ELEKTRIKLI BIR MACAN`DA YENIDEN HAYAT BULUYOR. MODEL, SADECE 3,8 SANIYEDE 0`DAN 100 KM/S HIZA ULASIYOR; LAUNCH CONTROL ILE 420 KW (571 PS) GUCE VE 955 NM`LIK TORKA ERISEBILIYOR.

YENI MACAN GTS, GUCUNU SADECE DUZ YOLDA DEGIL, VIRAJLARDA DA GOSTERMEK ICIN TASARLANDI. STANDART OLARAK SUNULAN SPORT CHRONO PAKETI, TAYCAN`DAN ALINAN OZEL `TRACK MODE` (PIST MODU) ILE BIRLIKTE GELIYOR. BU MOD, BATARYA SOGUTMASINI EN UST SEVIYEYE CIKARARAK UZUN VE ZORLU PIST KOSULLARINDA BILE PERFORMANS KAYBINI (DERATING) ONLUYOR. MODEL, 586 KILOMETREYE (WLTP) VARAN ORTALAMA MENZILI VE SADECE 21 DAKIKADA %10`DAN %80`E SARJ OLMASINI SAGLAYAN 270 KW`LIK SARJ KAPASITESIYLE YUKSEK PERFORMANSI VERIMLILIKLE BIRLESTIRIYOR.

GTS’E OZEL SPOR TIP HAVALI SUSPANSIYON

YENI MACAN GTS, HIZLI TEPKI VEREN ELEKTRONIK PORSCHE CEKIS YONETIMI (EPTM) VE STANDART OLARAK SUNULAN PORSCHE TORQUE VECTORING PLUS ILE VIRAJLARDA BENZERSIZ BIR CEKIS VE CEVIKLIK SUNAR. ARKADA YER ALAN ELEKTRONIK DIFERANSIYEL KILIDI, 48:52`LIK MUKEMMEL AGIRLIK DAGILIMIYLA BIRLESEREK OTOMOBILIN ADETA YOLA KENETLENMESINI SAGLAR. GTS`E OZEL 10 MM ALCALTILMIS SPOR HAVALI SUSPANSIYON VE PORSCHE AKTIF SUSPANSIYON YONETIMI (PASM) ISE ARACA OLAGANUSTU BIR CEVIKLIK KAZANDIRIR. PORSCHE ELEKTRONIK SPOR SES SISTEMI ILE `SPORT` VE `SPORT PLUS` MODLARINDA, GTS`E OZGU BIR SES SUNARAK SURUS DENEYIMINI BIR UST SEVIYEYE TASIR.



DIS TASARIM: GTS IMZASI

YENI MACAN GTS, KENDINE OZGU TASARIM DETAYLARIYLA DIKKAT CEKIYOR. ON, YAN VE ARKA BOLUMLERDEKI SIYAH BOYALI DETAYLAR, OTOMOBILIN KASLI VE SPORTIF PROFILINI VURGULUYOR.

YENI MACAN GTS, AYNI ZAMANDA 2026`DA SUNULACAK OLAN YENI SPORT DESIGN PAKETI`NI TASIYAN ILK MODEL OLMA AYRICALIGINA SAHIP. STANDART OLARAK SUNULAN ANTRASIT GRI 21’’ MACAN DESIGN JANTLAR BU GUCLU DURUSU PEKISTIRIRKEN, 22’’ RS SPYDER DESIGN JANTLAR ISE OPSIYONEL OLARAK TERCIH EDILEBILIYOR.

YENI MACAN GTS ILE BIRLIKTE MACAN SERISINE YENI RENK SECENEKLERI EKLENIYOR. POPULER CRAYON RENGININ YANI SIRA, GTS`E OZEL CARMINE RED VE MACAN`DA ILK KEZ SUNULAN LUGANO BLUE DA OPSIYON OLARAK SUNULUYOR.



GTS IC MEKAN PAKETI



YENI MACAN GTS ILE ILK KEZ SUNULAN OPSIYONEL GTS IC MEKÂN PAKETI, DIS VE IC TASARIM ARASINDA RENK UYUMU SAGLIYOR. PAKETTE, GOVDE RENGIYLE UYUMLU OLARAK CARMINE RED, SLATE GREY NEO VEYA LUGANO BLUE RENK SECENEKLERI SUNULUYOR. BU RENK SECENEKLERI AYRICA DOSEMELERDE YER ALAN KONTRAST DEKORATIF DIKISLER, EMNIYET KEMERLERI VE KOLTUKLARDAKI “GTS” YAZISINDA KULLANILIYOR. AYNI ZAMANDA DIREKSIYON, ORTA KONSOL, KAPI PANELLERI VE KOLTUKLARDA RACE-TEX DOSEMELER ILE DAHA SPORTIF BIR GORUNUM SUNULUYOR.

Alternatif Bank Mobil’i
Hemen İndirin

Cep telefonu numaranızı yazın, Alternatif Bank Mobil uygulaması bir SMS ile cebinize gelsin.