STARBUCKS, 2026 YILINDA TURKIYE`DE 75 YENI MAGAZA ACMAYI HEDEFLIYOR
STARBUCKS, 2026 YILINDA TURKIYE`DE 75 YENI MAGAZA ACMAYI HEDEFLIYOR
KURULUSTAN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
TURKIYE’DE 757 MAGAZASIYLA HIZMET VEREN STARBUCKS, SURDURULEBILIRLIK ODAKLI PROJELERI VE MISAFIRLERININ BEKLENTILERIYLE UYUMLU UYGULAMALARIYLA BUYUME YOLCULUGUNU SURDURUYOR. SURDURULEBILIRLIK ANLAYISINI IS YAPIS SEKLININ TEMEL TASI OLARAK GOREN MARKA, 2026 YILINDA TURKIYE GENELINDE 75 YENI MAGAZA ACMA HEDEFIYLE BIRLIKTE CEVRE DOSTU UYGULAMALARINI VE GREENER STORE KONSEPTLI MAGAZALARINI DA ARTIRARAK STARBUCKS DENEYIMINI DAHA FAZLA NOKTAYA TASIMAYI AMACLIYOR.
KAHVE KULTURUNUN DUNYADAKI EN ONEMLI TEMSILCILERINDEN STARBUCKS, BULUNDUGU HER LOKASYONDA SICAK VE SAMIMI BIR ORTAM SUNMA AMACIYLA YENI MAGAZA ACILISLARININ YANI SIRA CEVREYE DUYARLI UYGULAMALARINI VE MISAFIR ODAKLI YAKLASIMINI GUCLENDIRMEYE DEVAM EDIYOR. 15 BINDEN FAZLA CALISANIYLA STARBUCKS DENEYIMINI 59 SEHIRDE MISAFIRLERIYLE BULUSTURAN MARKA, 2026 YILINDA DA SURDURULEBILIR BUYUME ODAGINDA 75 YENI MAGAZA ACMAYI HEDEFLIYOR.
SURDURULEBILIRLIGI IS YAPIS BICIMININ MERKEZINE ALAN STARBUCKS, CEVREYE DUYARLI UYGULAMALARINI TURKIYE GENELINDEKI MAGAZALARINDA YAYGINLASTIRMAYI SURDURUYOR. HALIHAZIRDA 71 GREENER STORE ILE HIZMET VEREN MARKA ENERJI VE SU VERIMLILIGINI ARTIRMAYA YONELIK COZUMLERLE KAYNAKLARIN DAHA SORUMLU KULLANILMASINI AMACLIYOR. YAGMUR SUYU TOPLAMA SISTEMLERI, GUNES ENERJISI PANELLERI VE DUSUK ENERJI TUKETIMLI EKIPMANLAR GIBI UYGULAMALAR BU YAKLASIMIN ONE CIKAN UYGULAMALARI ARASINDA YER ALIYOR.
STARBUCKS, MISAFIRLERININ EV VE IS YERLERINDEN SONRA EN COK VAKIT GECIRDIKLERI “UCUNCU ADRES” OLMA ANLAYISIYLA MAGAZA DENEYIMINI SUREKLI OLARAK GELISTIRMEYE ODAKLANIYOR. BU KAPSAMDA HAYATA GECIRILEN SIGARASIZ ALAN UYGULAMASI, MAGAZALARDA MISAFIRLERDEN ALINAN GERI BILDIRIMLER DOGRULTUSUNDA SEKILLENIYOR. ACIK ALANLARDA BELIRLENEN SIGARASIZ BOLUMLER SAYESINDE MISAFIRLER DAHA KONFORLU VE KEYIFLI BIR STARBUCKS DENEYIMI YASAYABILIYOR.
STARBUCKS, ONUMUZDEKI DONEMDE DE CEVREYE DUYARLI UYGULAMALARINI VE MISAFIR DENEYIMINI MERKEZE ALAN YAKLASIMINI TURKIYE GENELINDEKI MAGAZALARINDA YAYGINLASTIRMAYI HEDEFLIYOR.
STARBUCKS HAKKINDA
HIKAYEMIZ 1971`DE BASLADI. O ZAMANLAR, SEATTLE`IN PIKE PLACE MARKET`INDE TEK BIR MAGAZADA KAVRULMUS VE OGUTULMUS KAHVE, CAY VE BAHARATLARIN PERAKENDE SATISINI YAPIYORDUK. BUGUN, HER GUN 80`DEN FAZLA PAZARDA MILYONLARCA MISAFIRLE BAGLANTI KURMA AYRICALIGINA SAHIBIZ.
TURKIYE`DE VE ORTA DOGU ILE KUZEY AFRIKA BOLGESINDE, STARBUCKS MAGAZALARI BAHREYN, MISIR, URDUN, KUVEYT, LUBNAN, FAS, UMMAN, KATAR, SUUDI ARABISTAN, TURKIYE, AZERBAYCAN, KAZAKISTAN VE BIRLESIK ARAP EMIRLIKLERI`NDE ALSHAYA GRUBU TARAFINDAN ISLETILMEKTEDIR. SADECE TURKIYE`DE 8000`DEN FAZLA PARTNER (CALISAN) ISTIHDAM EDIYORUZ.
HER GUN, IKI SEYI UMARAK ISE GIDIYORUZ: ARKADASLARIMIZLA HARIKA KAHVE PAYLASMAK VE DUNYAYI BIRAZ DAHA IYI HALE GETIRMEYE YARDIMCI OLMAK. BU ILK STARBUCKS 1971`DE ACILDIGINDA BOYLEYDI VE BUGUN DE AYNI. TURKIYE`DE 2003`TEN BERI AYNI HARIKA KAHVE DENEYIMINI PAYLASIYORUZ.
STARBUCKS`IN MISYON BEYANI, SADECE KÂGIT UZERINDEKI SOZLERDEN DAHA FAZLASIDIR- ISIN HER GUN NASIL YAPILDIGINI YONLENDIREN BIR FELSEFEDIR. MISYONUMUZ, `HER FINCANLA, HER KONUSMAYLA, HER TOPLULUKLA- INSAN BAGLANTISININ SINIRSIZ OLASILIKLARINI BESLIYORUZ.”
ALSHAYA GRUP HAKKINDA
DUNYANIN ONDE GELEN FRANCHISE MARKA OPERATORLERINDEN KUVEYT MERKEZLI ALSHAYA GROUP, GRUBUN ONDE GELEN ULUSLARARASI MARKALARIN TURKIYE`DEKI ISLETME HAKLARI CERCEVESINDE MAGAZACILIK FAALIYETLERI YURUTMEK AMACIYLA 2003 YILINDA TURKIYE PAZARINDA FAALIYET GOSTERMEYE BASLAMISTIR. BUGUN GRUP, TURKIYE`DE DUNYA CAPINDA BILINEN ULUSLARARASI MARKALARIN BIR PORTFOYUNU TEMSIL ETMEKTE OLUP,MODA, YIYECEK, SAGLIK VE GUZELLIK GIBI SEGMENTLERDE PERAKENDE FRANCHISE OPERASYONLARINI YONETMEKTEDIR. ALSHAYA GRUBU`NUN TURKIYE’DEKI FRANCHISE PORTFOYU: BATH AND BODY WORKS, PINKBERRY, SHAKE SHACK, STARBUCKS VE VICTORIA`S SECRET GIBI MARKALARI ICERMEKTEDIR.