TERRA PIZZA, DEVAM EDIYOR
TERRA PIZZA, DEVAM EDIYOR
KURULUSTAN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
TERRA PIZZA YENI SUBELERINI ISTANBUL OPTIMUM AVM, BEYLIKDUZU METROHOME VE USKUDAR’DA ACTI
PIZZA ZINCIRLERI ARASINDA LEZZETI VE KALITESIYLE ONE CIKAN TERRA PIZZA, BUYUME YOLCULUGUNA HIZ KESMEDEN DEVAM EDIYOR. MARKA, YENI RESTORANLARINI OPTIMUM AVM, BEYLIKDUZU METROHOME VE USKUDAR’DA ACARAK DAHA FAZLA TUKETICIYE ULASMAYI HEDEFLIYOR.
BERABER YEMEK YEME KULTURUNU ONE CIKARIYOR
TERRA PIZZA, YALNIZCA PIZZA SUNAN BIR MARKA OLMANIN OTESINE GECEREK, BIRLIKTE YEMEK YEME KULTURUNU DESTEKLEYEN VE LEZZET ANLARINI PAYLASMAYI TESVIK EDEN BIR MARKA. 1995’TE IZMIR’DE BASLAYAN BU YOLCULUK, BUGUN 47 ILDE 211 SUBEYE ULASARAK BUYUMEYE DEVAM EDIYOR. “GEL BERABER OLSUN” MOTTOSUYLA HERKESIN BIR ARAYA GELDIGI, SICAK VE SAMIMI BIR ATMOSFER SUNAN TERRA PIZZA, YENI SUBESIYLE MUSTERILERINE KEYIFLI DENEYIMLER YASATACAK.
MARKA, 2025 YILI ILETISIM STRATEJISINDE “YUZDE 100 LEZZET” MESAJINI SAHIPLENEREK KALITE, TAZELIK VE DAMAK TADINA UYGUN URUNLERI AYNI STANDARTLARDA SUNMA VAADINI GUCLENDIRIYOR. HER DILIMDE AYNI OZEN, HER SUBEDE AYNI MEMNUNIYET HEDEFIYLE ILERLIYOR.
BUYUME STRATEJISI VE FRANCHISE YATIRIMLARINA GUCLU DESTEK
TERRA PIZZA, GUCLU FRANCHISE YAPISIYLA YAYGINLASMA SURECINI SURDURUYOR. TURKIYE GENELINDE LEZZET TUTKUNLARIYLA BULUSMAYI HEDEFLEYEN MARKA, YATIRIMCILARA SURDURULEBILIR VE KARLI BIR IS MODELI SUNUYOR. LOKASYON SECIMINDEN EGITIM SURECLERINE, OPERASYONEL DESTEKTEN PAZARLAMA FAALIYETLERINE KADAR YATIRIMCILARININ HER ADIMDA YANINDA YER ALIYOR.
2025 YILI HEDEFI DOGRULTUSUNDA TURKIYE’NIN DORT BIR YANINDA YENI SUBE ACILISLARI PLANLAYAN TERRA PIZZA HEM MARKASINI BUYUTUYOR HEM DE GIRISIMCILIK EKOSISTEMINE KATKI SUNMAYA DEVAM EDIYOR.
TERRA PIZZA, YENI SUBELERI, KALITELI URUNLERI VE SAMIMI MARKA KIMLIGIYLE PIZZA SEVERLERE DAHA YAKIN OLMAYI SURDURECEK.