TICARET BAKANLIGI, KASIM AYI INDIRIM DONEMINDE PIYASA VE DIJITAL MECRALARDAKI KAPSAMLI DENETIMLERINI SURDURUYOR
TICARET BAKANLIGI, KASIM AYI INDIRIM DONEMINDE PIYASA VE DIJITAL MECRALARDAKI KAPSAMLI DENETIMLERINI SURDURUYOR
TICARET BAKANLIGI, KASIM AYI INDIRIM DONEMINDE TUKETICILERIN ALDATICI KAMPANYALARLA MAGDUR EDILMEMESI ICIN PIYASA VE DIJITAL MECRALARDAKI KAPSAMLI DENETIMLERINI SURDURUYOR.
TICARET BAKANLIGI REKLAM KURULU, BU DONEMDE YURUTULEN TUM INDIRIMLI SATIS, REKLAM VE TANITIM FAALIYETLERINI YAKINDAN IZLIYOR GERCEGE AYKIRI FIYAT, SAHTE INDIRIM VEYA YANILTICI GORSELLER TESPIT EDILDIGINDE, IDARI YAPTIRIMLAR GECIKMEDEN UYGULANIYOR.
TUKETICILER ICIN UYARILAR
TICARET BAKANLIGI OLARAK, VATANDASLARIN MAGDURIYET YASAMAMALARI ICIN SU NOKTALARA DIKKAT ETMELERINI HUSUSIYETLE ONERIYORUZ:
1. GERCEK IHTIYACLARIN BELIRLENMESI VE FIYAT KARSILASTIRMASI YAPILMASI,
2. `SOK INDIRIM`, `EN DUSUK FIYAT` GIBI IDDIALARIN DOGRULUGUNUN KONTROL EDILMESI,
3. SOSYAL MEDYA YONLENDIRMELERIYLE ULASILAN SITELERDE GUVENLIK UNSURLARININ (SSL, 3D SECURE) KONTROL EDILMESI,
4. KOSULLU KAMPANYALARDA (`1 ALANA 1 BEDAVA`, `3 AL 2 ODE` VB.) AYRINTILARIN DIKKATLE OKUNMASI.