TRENDYOL EFSANE GUNLER KAMPANYASI BASLADI
TRENDYOL EFSANE GUNLER KAMPANYASI BASLADI
KURULUSTAN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
TRENDYOL, 27 KASIM-2 ARALIK TARIHLERI ARASINDA TURKIYE ILE BIRLIKTE 15 ULKEDE ES ZAMANLI OLARAK GERCEKLESTIRDIGI EFSANE GUNLER KAMPANYASIYLA MILYONLARCA KULLANICIYA ULASMAYI, SATICILARININ E-IHRACAT HACMINI BUYUTMEYI VE “MADE IN TURKIYE” URUNLERINI KURESEL OLCEKTE DAHA GENIS KITLELERLE BULUSTURMAYI HEDEFLIYOR.
TURKIYE’NIN LIDER, DUNYANIN ONDE GELEN E-TICARET PLATFORMLARINDAN TRENDYOL, KASIM AYININ IKINCI BUYUK KAMPANYA DONEMI EFSANE GUNLER’I BASLATTI. 27 KASIM-2 ARALIK TARIHLERI ARASINDA TURKIYE ILE BIRLIKTE 15 ULKEDE ES ZAMANLI OLARAK GERCEKLESEN EFSANE GUNLER, TRENDYOL’UN GENIS URUN YELPAZESINI KULLANICILARLA YUZDE 50’YE VARAN INDIRIM ORANLARI VE PESIN FIYATINA 6 ILA 12 TAKSITE UZANAN ODEME SECENEKLERIYLE BULUSTURUYOR. EFSANE GUNLER BOYUNCA KULLANICILAR MODA, TEKNOLOJI, EV TEKSTILI, KISISEL BAKIM VE KOZMETIK GIBI BIRCOK KATEGORIDE INDIRIMLER VE BINLERCE URUNDE GECERLI KUPONLARLA AVANTAJLI ALISVERIS YAPMA IMKÂNINA SAHIP OLUYOR.
SATICILAR E-IHRACATLA YENI PAZARLARA ERISIYOR
TRENDYOL, KASIM KAMPANYALARINI TURKIYE ILE ES ZAMANLI OLARAK FAALIYET GOSTERDIGI PAZARLARDA HAYATA GECIREREK YERLI URETICI VE SATICILARIN E-IHRACAT HACIMLERINI ARTIRMALARINA DESTEK OLURKEN, ‘MADE IN TURKIYE’ ETIKETLI URUNLERIN ULUSLARARASI PAZARLARDA DAHA GENIS KITLELERE ULASMASINA KATKI SAGLIYOR.
PAZARLAMA, TEKNOLOJI VE LOJISTIK ALANLARINA YAPTIGI YATIRIMLARLA SATICILARININ OPERASYONLARINI DAHA VERIMLI BICIMDE YONETMELERINE DESTEK OLAN TRENDYOL, STOK PLANLAMASINI KOLAYLASTIRAN VE NAKIT AKISINI DESTEKLEYEN FINANSAL COZUMLERLE DE KAMPANYA DONEMLERINDE IS SURECLERININ SURDURULEBILIRLIGINE KATKI SAGLIYOR. PLATFORM, EFSANE GUNLER DONEMINDE DE TRENDYOL KARSILAMALI KAMPANYALAR, PAZARLAMA DESTEKLERI, FINANSMAN COZUMLERI VE TEK TUSLA KULLANIMA ACILABILEN REKLAM MODELLERI GIBI KAPSAMLI ARACLARLA SATICILARIN TICARI PERFORMANSINI ARTIRMASINA KATKI SAGLAMAYI HEDEFLIYOR.
KASIM AYINA GUCLU BASLANGIC: 1 MILYAR ZIYARET, 65 MILYON URUN GONDERIMI
KASIM AYININ ILK KAMPANYASI OLAN SUPER ALISVERIS GUNLERI’NI HEM TURKIYE’DE HEM ULUSLARARASI PAZARLARDA BASARIYLA TAMAMLAYAN TRENDYOL, DONEM BOYUNCA DIKKAT CEKICI BIR IVME YAKALADI. PLATFORMUN TOPLAM ZIYARET SAYISI, 280 MILYONU YURT DISINDAN OLMAK UZERE 1 MILYARA YAKLASIRKEN, TRENDYOL SATICILARININ 65 MILYON URUNU MUSTERILERE GONDERILDI. KAMPANYA SURECINDE TRENDYOL, SUUDI ARABISTAN, BIRLESIK ARAP EMIRLIKLERI, ROMANYA, YUNANISTAN, BULGARISTAN VE MOLDOVA’DA EN COK INDIRILEN ALISVERIS UYGULAMASI KONUMUNA YUKSELDI.