ZF, HIZLA BUYUYEN HIBRIT ARACLAR PAZARININ IHTIYACLARINA YONELIK, BIRCOK YENILIGE SAHIP 8HP EVO OTOMATIK SANZIMANI T
ZF, HIZLA BUYUYEN HIBRIT ARACLAR PAZARININ IHTIYACLARINA YONELIK, BIRCOK YENILIGE SAHIP 8HP EVO OTOMATIK SANZIMANI TANITTI
KURULUSTAN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
8HP EVO SAZIMAN, KURESEL TRENDLERI TAKIP EDEREK HIZLA BUYUYEN HIBRIT PAZARI ICIN GELISTIRILDI
VERIMLI VE ESNEK: MODULER TASARIMI SAYESINDE BIRCOK HIBRIT UYGULAMA ICIN OLCEKLENEBILIR YAPIDA
EN AZ YUZDE 10 EK MENZIL
ZF, HIZLA BUYUYEN HIBRIT ARACLAR PAZARININ IHTIYACLARINA YONELIK, BIRCOK YENILIGE SAHIP 8HP EVO OTOMATIK SANZIMANI TANITTI.
REFERANS NITELIGINDEKI 8 VITESLI SANZIMANI TEMEL ALAN VE BIRCOK YENI OZELLIKLERLE DONATILAN 8HP EVO, COK CESITLI HIBRIT PLATFORMLAR VE URETICI GEREKSINIMLERI ICIN GELISTIRILDI. ZF, BOYLECE GELECEK NESIL MODELLERDE DAHA DA KAPSAMLI BIR ELEKTRIFIKASYON ICIN GEREKLI TEKNOLOJIK TEMELI SAGLAMIS OLDU.
HIBRIT ARAC PAZARI HIZLA BUYUYOR. OZELLIKLE 2032 YILINA KADAR YAKLASIK YUZDE 10`LUK KURESEL BIR BUYUME ORANI TAHMIN EDILIYOR. OTOMOBIL URETICILERI PAZARDAKI BU GUCLU TRENDE VE FARKLI MUSTERI IHTIYACLARINA YANIT VERMEK AMACIYLA HIBRIT MODEL YELPAZESINI GENISLETIYOR.
ZF YONETIM KURULU BASKANI MATHIAS MIEDREICH KONUYLA ILGILI DEGERLENDIRMESINDE SUNLARI SOYLEDI:
`GUNUMUZDE URETICILER, GENIS BIR MOTOR PORTFOYU ICIN HIZLI, ESNEK VE OLCEKLENEBILIR COZUMLERE IHTIYAC DUYUYOR. 8HP EVO TAM DA BUNU SAGLIYOR VE TUM YELPAZEYI KAPSIYOR. BU KOMBINASYON SU ANDA BENZERSIZ. HIBRIT SECENEGI GECICI BIR COZUM DEGIL, COZUMUN BIR PARCASI OLARAK GORUYORUZ. 8HP EVO MENZIL, VERIMLILIK VE ESNEKLIGI BIR ARAYA GETIRIYOR. BU TEKNOLOJIMIZ, PAZARLARIN CESITLILIGINE DE UYUM SAGLIYOR.`
8HP EVO: TUM HIBRIT YELPAZESI ICIN TEK BIR SANZIMAN
8 VITESLI OTOMATIK SANZIMAN, ZF`NIN EN BASARILI URUNLERINDEN BIRI KONUMUNDA. GUNCEL SERI, EN BASINDAN ITIBAREN MODULER YAPIYA UYGUN OLARAK GELENEKSEL ICTEN YANMALI MOTORLARIN YANI SIRA HIBRIT MODELLERDE DE KULLANILMAK UZERE GELISTIRILDI. ZF SANZIMANIN ELEKTRIFIKASYONUNU VE VERIMLILIGINI DAHA DA ILERIYE TASIYOR. BIR ONCEKI MODELE KIYASLA DAHA AZ BILESEN ICEREN 8HP EVO, BU SAYEDE DAHA HAFIF VE MONTAJI DAHA AZ KARMASIK BIR YAPIYA SAHIP.
TUM BILESENLERIN, MENZILI ARTIRMA HEDEFIYLE TASARLANMASI BIR ZORUNLULUK OLDUGUNDAN GELISTIRME CALISMALARI, ELEKTRIK MOTORU, GUC ELEKTRONIGI VE MEKANIK PARCALAR UZERINDE YOGUNLASIYOR. DAHA YUKSEK ISLEMCI PERFORMANSI, MUSTERILER ICIN GELISMIS YAZILIM ISLEVLERI SAGLARKEN, YAZILIM YAPISI DA URETICILERIN SANZIMAN KONTROL YAZILIMINA KOLAYCA BAGLANABILMELERINI SAGLAYACAK SEKILDE GUNCELLENDI.
ELEKTRIKLI GUC AKTARIMDAKI ESSIZ DENEYIM
8HP EVO, ZF`NIN BIR BASKA YENILIGI OLAN SELECT PLATFORMUNDAN YARARLANIYOR. ZF, ELEKTRIKLI TAHRIK SISTEMLERINE YONELIK BU MODULER VE OLCEKLENEBILIR COZUM ICIN BIR DIZI YENI TEMEL TEKNOLOJI BILESENI GELISTIRDI.
ORNEK OLARAK, PLUG-IN HIBRIT (PHEV) KONFIGURASYONUNDA, MAKSIMUM ELEKTRIK CIKISI 160 KW`TAN 200 KW`A, MAKSIMUM ELEKTRIK TORKU ISE 500 NM`DEN 600 NM`YE YUKSELIYOR. GIRIS MILINDEKI KAYIPLAR YAKLASIK YUZDE 28 ORANINDA AZALTILIYOR. DIGER ISLEVSEL GELISMELERLE BIRLIKTE BU, ONCEKI MODELE KIYASLA AYNI PIL KAPASITESIYLE YUZDE 10`A KADAR DAHA FAZLA MENZIL ELDE EDILEBILECEGI ANLAMINA GELIYOR. BU, AYNI ZAMANDA AGIR NADIR ELEMENTLERIN KULLANIMINI AZALTARAK MALIYET VERIMLILIGE VE SURDURULEBILIRLIGE ONEMLI BIR KATKI SAGLIYOR.
ELEKTRIKLI TAHRIK TEKNOLOJILERI GELISTIRME BASKANI DR. OTMAR SCHARRER, KONUYLA ILGILI DEGERLENDIRMESINDE SUNLARI SOYLEDI:
`MODULER BIR TASARIMA SAHIP OLAN 8HP EVO HIBRIT SANZIMAN, BU SAYEDE HEM ORTA SINIF HEM DE LUKS ARACLAR ICIN COK CESITLI GEREKSINIMLERI UYGUN MALIYETLE KARSILIYOR.S`
BUGUNE KADAR, ELEKTRIKLI 8 VITESLI OTOMATIK SANZIMANLAR, 48 V HAFIF HIBRIT (MHEV) VE 400 V PHEV SISTEMLERINDE KULLANILMAK UZERE TASARLANMAKTAYDI. ZF, 8HP EVO ILE ARTIK HARICI SARJ SECENEKLERI OLMAYAN ARACLAR, YANI 400 V BAZLI HEV PLATFORMLARI ICIN OZEL BIR COZUMU DE SUNUYOR. BU TEKNOLOJIYLE, BATARYALAR SURUS SIRASINDA GERI KAZANIM YOLUYLA SARJ EDILIYOR VE TUM SANZIMAN PHEV VERSIYONUNDAN DAHA HAFIF VE DOLAYISIYLA DAHA AZ MALIYETLI. 48 V HAFIF HIBRITLERE KIYASLA, TAM HIBRITLER SADECE KALKIS VEYA HIZLANMA SIRASINDA ICTEN YANMALI MOTORU DESTEKLEMEKLE KALMIYOR, AYNI ZAMANDA SARJ ALTYAPISINA BAGIMLI OLMADAN ELEKTRIKLI SURUS IMKANI DA SUNUYOR. ZF, BOYLELIKLE BU VERSIYONA YONELIK ARTAN TALEBE YANIT VERIYOR